Bardzo ważne jest to, by Twój klient szybko odnalazł swój bank podczas finalizacji zakupów. Dlatego oferta Tpay obejmuje szeroką gamę banków, których logo przedstawione są w intuicyjnej formie. W każdej chwili możesz samodzielnie wyłączyć możliwość korzystania z płatności w danym banku.
Alior Bank, Bank BPS, Bank Pocztowy, Credit Agricole, Getin Bank, ING, Inteligo, Mbank, Millenium, Nest Bank, Pekao SA, PKO BP, Plus Bank, Santander Polska i inne
Jeśli korzystasz z płatności Tpay, ta metoda płatności jest dostępna w Twojej bramce płatniczej (w razie potrzeby możesz ją samodzielnie wyłączyć). Jeśli jeszcze nie korzystasz z usług Tpay, wejdź na stronę rejestracji, załóż i aktywuj konto - konieczne będzie podanie swoich danych i akceptacja regulaminu. Następnie odbierz maila z linkiem aktywacyjnym, by w Panelu Akceptanta wypełnić formularz weryfikacyjny, dokonać opłaty aktywacyjnej i zaakceptować Ogólne Warunki Umowy (OWU). Po pozytywnej weryfikacji konta zaczniesz przyjmować środki.
Aby korzystać z przelewów online w bramce Tpay, konieczna jest rejestracja i aktywacja konta. Przelewy online są domyślną metodą płatności, nie trzeba ich specjalnie aktywować. W razie potrzeby można je także samodzielnie wyłączyć w Panelu Akceptanta.
Przelewy online to bezpieczna metoda płatności realizowana w bramce płatniczej Tpay. Posiadamy rozszerzoną licencją KNF, co jest potwierdzeniem świadczenia przez nas najwyższej jakości usług oraz spełniania najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Możesz pobrać raport za maks. 31 dni w formacie csv. Aby to zrobić, zaloguj się do Panelu Akceptanta i w zakładce „Księgowość” wybierz „Raport wpłat”.
Tpay umożliwia integrację z większością banków. Sprzedawca decyduje o tym, jakie metody płatności i banki będą widoczne w bramce płatniczej w jego sklepie.
Tak, w Tpay można mieć więcej niż jeden zweryfikowany rachunek bankowy. Jeśli chcesz dodać kolejny rachunek, zapoznaj się z tą instrukcją.
Prowizja jest pobierana od każdej poprawnie zaksięgowanej transakcji i nie podlega zwrotowi.